usta bu iş biraz ters

karşıdaki 1,98 filan ise ne olacak

varmı o boyda ayıcık
var yoksada kıy parana yaptır
hediye demedim kutlama şekli olarak
parayla adam tut (fanatik olurlarsa iyi olur) 10-20 kişi yeter. kızın penceresinin önüne git alkıştutstup doğum günün kutlu olsun diye slogan atsınlar

(yeni geldi aklıma şerefsizim

)