Konu
Mac mi? Toshiba mı ?
10-09-2007, 17:48:01
#12
Maestro
Üyeliği durduruldu
vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet kullandım. şahsen çok iyi pcler. performansları falan çok iyi. ancak dediğim gibi tek sıkıntı kullanmada zorluk çektim farklılığından dolayı.
1995 den bu yana mac, 2000 den bu yana pc kullanıyorum şahsen mac kullanmak bebek oyuncağı.