MonteCristo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de artık yavaş yavaş dünyaya dönüyor. Avrupalı olduk çıktık iyice.
Malasef.. Özenti milletiz vesselam.

****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Doğum günü için fikiri olan varmı ?
Boyundan büyük ayıcık (o boyda bir şeye ayıcık denmez ama olsun) al çok seviyorlar