Maestro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toshiba diyenler hiç mac kullandılarmı
evet kullandım. şahsen çok iyi pcler. performansları falan çok iyi. ancak dediğim gibi tek sıkıntı kullanmada zorluk çektim farklılığından dolayı.