Konu
Mac mi? Toshiba mı ?
10-09-2007, 17:39:39
#11
vezir
Üyeliği durduruldu
Maestro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Toshiba diyenler hiç mac kullandılarmı
evet kullandım. şahsen çok iyi pcler. performansları falan çok iyi. ancak dediğim gibi tek sıkıntı kullanmada zorluk çektim farklılığından dolayı.