arhanx hocam siteyi tasarım bakımından güzel ama çok karışık gözüküyor bi de arkadaşlar burası bir paylaşım portalı neden polemiğe giriyorsunuz ki arhanx hocamı gayet iyi anlayabiliyorum çünkü bende sitemi açalı daha 1 hafta kadar oldu yeni olmanın heyacanıdır arkadaşlar alttan almak gerekir :P