2-3 katlı bi cafenin pencere kenarına otururuz.tabi arkadaslar da asagıda hazır bekliyorlar.yemek yeriz sohbet ederken ağagı bak derim arkadaslar büyük bi pankart açmıslar ve BENİMLE EVLENİR MİSİN yazan...bu şekilde yaparım...