Okullar acılıyor ya ondan kapamış olmasın sakın
bilmiyorum valla ne sebeble oldugunu ama bu kadar uzun kapalı olmaması lazım.neyse yapacak bişiy yok.tek üzüldügüm bi kaçtane saglam ve sevdigim üyem vardı onları diger forumuma alabilseydim.offf yaa allah sabır versin bize saolun arkadaşlar