Yahu ben Ortie`ın 1MP ini aldım kardeşime, bendeki 320K mı ne fakat benimki daha iyi gösteriyor.

Webcamlerde markadan markaya çok fazla kalite farkı oluyor fakat marka değeriyle doğru ortantılı olmuyor her zaman.