Konu
bir kac domain :)
09-09-2007, 01:51:20
#5
BuRaKM
Yani mantıklı düşünürsek millette alışıla gelmiş bişey var kaç kişi şu sitenin türkçesi varmı diye girer
Sabanci Holding
mesela
Sabancıda koca bi firma niye gidipte türkçe karakteri almıyorar