konunun yeri burasımı ?
isteyen istediği sekilde banlar ben de s*kt*r git yazıyorum forumumda banladıklarıma bu karsı tarafın sucudur sucsuz yere kimse banlanmaz konu bu forumda bu sekilde yer alması gereken bir konu değil kişisel bir sorunun varsa git kendisi ile hallet ancak burada bu sekilde seyler yapman sacma.