Bak rambilişim DeadLy benim. İşin aslını öğrenmeden ileri geri konuşma senin açından inan çok kötü olur. Sana o şekilde banı ben atmadım. Boyundan büyük laflar etmezsen güzel olacak. Sitede birçok yetkili mevcut niye en ufak birşey aklınıza ben geliyorum anlamadım gitti. Durduk yerede kimse kimseyi banlamaz demekki birşeyler geçti aranızda seni banlayan kişiyle. Diğerleri de bilip bilmeden yorum yapmasınlar..