Yıllık mı yoksa ömür boyu mu sorusuna Radmin bir konuda şöyle cevap vermişti..


Radmin adlı üyeden alıntı:

Kısa vadeli küçük bir maliyet analizi yaparsak:
1 sene test amaçlı kullanacaksan forumu yani büyütüp büyütemeyecegini gözün kesmiyorsa:
$85.00 lık alman mantıklı

2 senelik test süreci yapacaksan:
85$+85$=170$ alman mantıklı
160$+30$=190$

3 senelik bir site yapacaksan, bu durumda:
85+85+85=255$
160+30+30=220$

Ömür boyu lisansın faydasını 3.seneden sonra görüyorsun maliyet acısından.Yani 4 seneye kadar neyin olup neyin bitecegini tam olarak kestiremedigimizden senelik lisans almak kısa vaadede daha mantıklı..