Merhaba, kendimiz için uygun olan sloganı bulmuş bulunmaktayız.
"Touch the world with us (Bizimle dünyaya dokunun)"
Sloganı bulan arkadaşımız, Sn. Zion ' dur.
Bu slogan "karşılığında kendisi bir şey kabul etmemiştir"
Kendisine burada beyan ettiğim gibi teklifte bulundum ama ihtiyacının olmadığını belirterek istemedi.
Öncelikle sloganı bulan Zion' a sonra forumdaki konuya ilgi gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Faaliyet gösterdiğimiz alanlarda herhangi bir ihtiyacınız olursada sizlere seve seve yardımcım olurum, zira herkes birbirinden güzel sloganlar ile kafa yordu.
Tekrar tüm arkadaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Serkan Özduman