valla googleye defalarca yalvarırcasına mailler attım nafile ayrıca site içeriğini değişsen de birşey ifade etmiyor kural ihlali olduğundan bir daha programa katılmanız mümkün değildir diye mail alırsınız boşuna kasmaya gerek yok