Proje çok güzel fakat , gün geçmesinki burda forumda aramızda tartışma çıkmasın , dün aramızda ciğersiz var diye topic açıldı Bence düşündüğün tarzda bir sisteminde başarı şansının çok yüksek olduğunu sanmıyorum.

Ama girişimcilik güzeldir.Kolay gelsin