Konu
Amele Bir Spamcı !
07-09-2007, 19:36:45
#5
ßaron
benimde junka düşüyor
hiç bakmam direkt boşalt diyorum hehehhe.
hotmailde yüksek güvenliği açtım tanımlamadığım kim olursa olsun oraya düşer. çekemem bunları