_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu takvim vbulletin forum için kendi adıma en gereksiz gördüğüm özelliklerden biri.. Daha hiç bir forumda da aktif olarak kulnıldığını görmedim. O yüzden devre dışı bırakmak en iyisi..
bazı forumlarda aktıf olarak kullanılıyor, orneğın 23 nısan çocuk bayramı yazıyorsunuz her 23 nısanda çıkıyor bugnun gıbı bır çok tarıhı kullanabılırsınız ozel gunler haftalar forum kuruluşu gunu vb...