benimde bu kelimeler arasından yaptıgım bir site wardı kazanmıyor gibi bişi.internette dolaşan boyle seyler eskidir.adam paylasmaz boyle seyleri.sayet ben yuksek ucret veren bir kelime bulsam paylasmam.neden?
cunku paylastıgım anda binlerce insan aynı keyword u kasan site acacak ve google da banlanma riskim artacak.onun için herkes kendi işini yapsın ozgun ve kaliteli içerik sagladıktan sonra google zaten seni yuceltir ve cok meblaglar kaldırırsın.