Konu
dizin sitesi kuralım
30-04-2006, 11:06:43
#2
GmnD
Misafir
5- ben destek olurum
Editörlerin Türk ağırlıklı olması bence de mantıklı. Açılışta içerik sıkıntısı pek çekilmez sanırım. Tanıtım yapılırsa herkes sitesini ekler. 2. madde işe yarar. Ama maalesef önerebileceğim bir script yok