evet kardeş çoğu kişinin bildiği bir site
aynen dediğin gibi "arananlar.php" dosyası vardı ve aranan kelimeleri kayıt yapıyordu. sonunun sebebini ondanmı diyorsun?
eger sitende icerik yoksa arananlar.php yasaktir(bence)
ama icerik varsa sorun yok gibime geliyor.bkz:realist(arama moturunu kendi yazmis) ve tamindir(icerik super)
ama gelipte 50 bin arama var 40 bin tanesi sonucsuz kaliyorsa o site gittigidiyordur
yapacagin bisey yok.Ya siteyi birak yada 1 seen ugras sandboxdan cikmaya calis