display:none ın faydası yok mudur ? ahah güldürmeyin beni... Yapmayın... Buradaki amaç linkin gözükmemesi değil mi? Google gizlediğimi nasıl anlar kardeşim? yapmayın! CSS e yazarım. JS içinde yazarım. Yazarımda yazarım... Ve link olarakta görür kaç senedir kullandığım bir yöntem bu hiç bir zararınıda görmedim gizlemeyi bileceksin. ötesine karışmıceksin maykıl jecksin ıyy iğrencim