Google`in gicik oldugu display:none kodu.. Kullanmamaniz tavsiye edilir.
Googleda mühendissin sanirim, Google'in neye gıcık olduğunu biliyorsun. tüm sitelerimde Display None vardir ve hepside türkiyenin en büyük kelimelerinde ilk 3de
Birşeyi bilmeden konuşmayalim