Konu
ba2design adlı r10 kullanıcısı banlansın...
05-09-2007, 22:42:13
#3
S4l1h
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Burada
o kadar haykırdık bakan olmadı yöneticilerden Ne diyeyim allah belasını versin