Arkadaşlar sorunu halletmiş durumdayım.

Cookies and HTTP Header Options ekranında GZIP'ı kapatınca forum normale döndü.Tabi böyle bırakmamak ilgilenip , öğrenmek lazım.

İLgilenen arkadaşlara teşekkür ederim