Selam arkadaşlar, forumda aradım taradım ama buna benzeri bir sorun bulamadım.
Sorun sitenin adresini adres satırına yazıp enter a bastığınızda size sitenin ismi adında ve bilinmeyen bir türde dosyayı kaydetmek mi yoksa açmak istediğinizi sorması.Veya diğer tayarıcılarda garip karakterlerden oluşan bir sayfa sunması.Bu sorun bütün kullanıcılarımda mevcut.
Sunucudaki Apache de sorun yok sanırım, denedim.
Mesela ,siteadi/index.php veya admincp/login.php yi gittiğinizde "login.php" dosyasını kaydetmek mi açmak mı istiyorsunuz diyor.Bu sorunu dizinde bulunan her php dosyası için çıkarıyor.
Index.php yi ilk yüklediğim index.php ile değiştirdim, forumu upgrade ettim, yine de soruna çare olmadı.
Bu sorun ile ilgili bir fikri, önerisi olan var mıdır ?
İLgilenen arkadaşlara teşekkürler