Konu
Bir şarkı İnsanın İçini Bu Kadar Acıtır mı ?
05-09-2007, 14:44:38
#8
Fhenix
Holokost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana o kadar guzel gelmedı nedense
bi de bu ispanyolların her sarkısında gitar ve el çırpması olmak zorunda mı
doğa kanunu :P