Konu
Bir şarkı İnsanın İçini Bu Kadar Acıtır mı ?
05-09-2007, 14:40:06
#7
ayberk
bana o kadar guzel gelmedı nedense
bi de bu ispanyolların her sarkısında gitar ve el çırpması olmak zorunda mı