Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
Bende bakırköydekine gitmişdim, çeki gördüler hiç sormadan bozmayız, yapmayız, etmeyiz gibi cevaplar bende hemen çıkmıştım.

İstanbul caddesinden yukarıya doğru giderken akbanka sormuştum kalabalıkda beklemekden sıkıldım ordanda çıktım, en son yapı krediye uğradım meydanda tamam bozarız dediler, yalan oldu bozamadılar ( bu bahsettiğim YTL içindir )

sonra kargo ile hallettik.

Konu dışı, bakırköydemisin sen?
Bakırköy'e yakınım. Akbank'ta 2 nolu veznede Günnur Hanım var. Ona sorarsan sorularını cevaplar, işlemlerini yapar. Ama diğer çalışanlarıın konu hakkında bilgileri bulunmamakta. 20 iş gününde bozuyorlar. Toplam 20$ masraf alıyorlar. Usd olarak alıyordum ben.