Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veritabanına yazma izni vermelisin.

üstadım tşk ederim ancak asp hostumda Plesk 8.1 var burdan

hangi işlemleri naısl yapacam adım adım yazarsan sevinirim arkadaşım şimdiden tşk..ederim saygılarımla