Konu
R10 ailesine merhaba
03-09-2007, 20:51:29
#6
Gookhan
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşgeldin. İmzan başına çok dert açacak yalnız bence (: Benden sana tavsiye, gereksiz tartışma ve sataşmaları önlemek için imzanı değiştir.
bende ona değinecektim.
forumda rahatsızlık oluşturabilir.
editlemeni tavsiye ederim.