1 yıllık domain ücretini yatırıyorsunuz. Bu yıl süren dolduğu zaman otomatik olarak üstüne ekliyorlar ve 1 yıl uzatmış gibi oluyorsunuz. ( Ben yeni transfer yaptım. Bana bu şekilde söylendi. )