Uzun süre 306gti ve 206 kullandım, bu arabaların sağlam olduğunu kimse savunmasın çünkü değiller frenleme sistemleri ise 0 . Ama görünüş, hız, karizma 10 numara.
Birçok otomobili belirli süreler kullandım, alman arabları konforludur tavsiye ederim ama 306gti kullanırken aldığım zevki golf, audi a3 kullanırken dahi alamadım o ayrı.
LPG, dizel olayına gelince, benim tavsiyem LPG, şu anda öle LPG sistemleri çıktıki hiçbir tehlikesi yok üstelik fiyatlarda çok uygun, dizel araçların ise servis bakımları çep yakıyor bunlara dikkat et.