son 4 senedir 99 opel combo kullanıyorum gerçi biraz eski ama cidden kaliteli arabadır. Umarım benim pejo sorun çıkarmaz, öğrenciye acaip koyar sorun çıkarması ehehe. Şimdilik kalitesinden çok memnunum peugeot 307 nin. Bir öneri daha Ford Focuslara baktın mı? Ben arabayı alırken arada 3000 ytl oynuyordu, fiyatı dolayısıyla alamamıştım. güzel arabaya benziyor...