3 yıl pejo kullandım araba sureklı sorun cıkartıyor
Pejo pıyasadakı en curuk arabalardan bırı.Servıse gıtmektenn bıktım.
Pejo kesınlıle seceneklerıme yok.Tip olarak 1 numara olsalarda saglamlıkta sınıfta kaldılar
Opel-WV-Audı ve dıger alman arabalarını kullansaydın gorurdun farkı