ufuk ben sana onu demedım
sadece dıyorum benım arkadasım giga dan sunucu aldı
gercekten ıcıne hıcbırsey yuklemedık
sadece 1 gb bır dosya koyduk
gıttık almanya netdırekt sunucudan ındırdık dosyayı

2 mbıt oldu en fazla 2 mbıt aksamları 3-4 mbıt oluyor