arkadaşlar olayı az çok anladım sanırım..

bazı domain registrar lar bu tarz mafya-şirketlerle anlaşıp para edecek süresi dolan domainleri bu adamlara veriyormuş.. ve bir eleman domainini istediği zaman 900$ para istediklerini söylüyor..

ben bunlarla iletişime geçmeden önce bu tarz şeyler yaşayan birilerinden bilgi almak istiyorum

varmı bu tarz bir olayla karşılaşan ve eğer varsa ne yaptılar ne yapmamı tavsiye ederler