Nacizhane yorumlarınız içi teşekkür ederim.
İyi olsa dağıtırmıyım kullanırım kendi sitemde beğenmedimki dağıtıyom.
Beğenmek beğenmemek size kalmış.
Az önce baktımda harbiden kötü olmuş..
Tasarım denmez diyenlerede şaşıyorum biz ne atsarımlar gördük direk kutu olan.