Aynen katiliyorum illaha microsoftla birbirlerinden farkli olmamalilar ayni disk türünü kullanabilirler linuxta 2 diskim vardi birine ulaşailamiyordu sonradan çözüm yolunu buldum
bir baktim disklerim kaybolmuş 1 halinda gözüküyor ve tiklanmiyor en son eski diskime windows kurup bir programla disk türünü tekrar ntfs yapmiştim yinede linuxa merak devam ediyor iyi bir versiyon çikardiginda geçmeyi planliyorum