adminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acemiyiz diye yüklenin bakalım normalde bununla ben ilgilenmiyorum ortak var o bakıyo
ozaman ortağınız yazsın msjları hemde sizde öğrenmiş olursunuz hakısızmıyım ?

tabii yinede karar sizin