Konu
Templateyi ben yapmıştım
31-08-2007, 18:11:14
#1
apprentice
Üyeliği durduruldu
yaptığım template w.arez diye banlandım. template nin w.arez olduğu nasıl anlaşıldı onu da merak ediyorum ücretsiz dağıtılan bir templatede olabilirdi bu.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...-template.html