Benimde planlarım bu şekilde. Şu ana kadar yazdığım sayfaları tekrardan gözden geçirip id'leri başka bir değişkene çeviremem. Hem zamanımı alır, hemde çevirir iken kesinlikle bazı yerleri çevirmeyi unuturum