bence bilgisayar başında fazla durmuşsunuz.
çıkın eğlenin gezin .
bu saçma birşey. Zaman dünya için geçerli değilmidir.
Onun dışında zaman kavramı zaten yoktur. Dinimizdede bu var.
Çünkü dinimize göre ; mesala ben 10 dakika sonra öleceğim diyelim ve ruhum bedenden ayrılacak. Eğer ben cennetlik bir insansam 11 dakika sonra benim için kıyamet kopacak ve ahiret günü gelecek .
Fakat kötü biri için 1000 lerce yıl veya bizim tabir edemeyeceğimiz kadar süre içerisinde kabirde kalıp azab görecek. Oysaki cennetlik insan için süre 1 dakika iken öbürü için 1000binlerce yıl olabilir.
Bu zamanda yolculuk filan bizim hayal edemeyeceğimiz şeyler.
Zaten o adamda kafayı sıyırmıştır kesin. Kafayı başak şeylere yoralım.