Zamanda yolculuğun mümkün olacağını sanmıyorum, her insan kendi zamanında yada görmek istediği zamanlarda seyahat etmek ister. Eğer zamanda yolculuk mümkün olursa artık insanın doğası yapısı dengesi herşeyi alt üst olur, herkez bu deneyimi yaşamak ister işin içinden çıkılmaz bir hal alır. herkez yaptığı hataları düzeltmek ister yada zengin olmak yada geleceğe gidip orada yaşamak. İşte o zaman bizim inanç olarak gördüğümüz kavramla bu durum tezat oluşturur ve bütün insanlık ister istemez felakete sürüklenir.

Düşünsenize ben kalkıp Adem(a.s.) zamanına gitmek istesem yada kıyametin kopma zamnına gitmek istesem, görüp geri gelsem ve herşeyi insanlara anlatsam hatta kameraya çeksem? yada insanlar topluca o zamanlara ziyaretler yapsalar turlar düzenlense felan, tam bir yok oluş!

Sanırım bu zamanda yolculuk miti hiçbir zaman gerçek olamayacak.