Hareket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ulen egeliler karadenizliler doğulular akdenizliler batılılar nasıl konuşuyor haberiniz yok .
adamlar reklamlarda yöresel dilleri esas alarak reklam hazırlamışlar.
almeyon (almıyorsun) , alıve (alıver), yapicin (yapacaksın), yapaman (yapamazsın) , gırıcen (gireceksin)
gibi kelime türevlerini çoğaltmaya gerek yok.
önce bu insanların dilini düzeltin.
madem türkçeyi katlediyorlar , bizim insanların ahsanlarını düzeltmekten başlayın )
Bu insanların yöresel şivesidir kimse buna hiçbir yorum getirilemez.
Karadenizlinin, Egelinin... asırlardır kullandığı dilleridir.

Burda rahatsızlık duyulan konu Türkiye sınırları içindeki hiçbir yerde kullanılmayan kelimelerin dilimize sokulmaya çalışılmasıdır.

Bilmem anlatabildim mi?
Saygılarımla