Evren holografiktir ve sadece ışığın farklı dalga boylarından oluşur. Eğer kendi dalga boyumuzu değiştirebilirsek farklı boyutlara geçebilir, farklı boyutları görebiliriz. Bu aslında aynen şuna benziyor: "Aslında bir kaşık yok".
Zaman diye kavram aslında yoktur, tüm zamanlar şu anda mevcuttur.
Büyükbaba paradokslar çok yaygın, ama bu yanılgı da olabilir. Gelecekte zaman makinesi yapıldıysa neden kimse gelmiyor? Gelmediklerini bilemeyiz, ama elbette bu ziyaretler aşırı kontrol altında tutuluyordur.
Ben ufoların başka galaksiden değil, ya gelecekten ya da dünyyadaki bir üstten geldiklerine inanıyorum, ana gemi olmadan o ufak aracın yıldızlar arası seyehat yapabileceğini düşünmüyorum. Zaten ufo hareketleri de bunu doğruluyor sanki, kısa mesafeli teleportlar gibi.
alexis bu işe kafa patlatmış birlerini daha görmek inan duygulandırdı beni. matrix filmini anlayan ender insanlar icinde olduğunu düşünüyorum.
arkadaşın dediği gibi bir tek bir zamanın içinde yaşıyoruz. aslında günler aylar saatler dakikalar yok. sadece tek bir zaman var ve yaşadığımız zaman bu zamanın genişletilmiş hali. bende bu uğurda defalarca astral seyahat denedim ama tam çıkışta kaldım. belki yapabilsem bişeyleri daha kolay açıklayabilirdik