işim yok. zamanda yolculuk yapicam bağcilardan üsküdara gitmek 2.5 saat düşünsene zamanda yolculuk yapicam. buna bizim ömrümüz. bizden sonrakilerin hatta ondan sonrakilerin. kısaca kiayemete kadar olmucak bişe. Gibi düşünüyorum..
Ufo lar bence Bir Amarikan Bilimkurgusundan Öte değil. 8-10 yaşindaki çoçuklarin beynini yıkayarak. yapilmiş bir bilim kurgu. varlı ispatlanmayan resimler. le dolu. hayal ürünleri.
inanmak bana biraz fazla geLdi.
Neyse. : Ama net Düşüncem
Zaman da Yolculuk Olmucak. imkansiz Bişe.
Sebebi :
Bir deyim vardir Bilirmisiniz.
Allah (cc) Variği Bilim Tarafindan ispatlandiğin. 7 Cihan alt üstü olucaktiri.
Zaman Makinesini icadida bence Böyle bir kanittir. ki kimse göremicek.
ama bu nezaman olur Sorlulur.
biz göremicez.
Aklıma fıkra GeLdi Bu ara Onuda Anlatayim.
Şimdi Türkiye, Rusya, ve Amerika Geleceğini Öğrenmek için ŞEYTAN yanına Giderler. .ilk Önce Rusya Şeytan yanına Girer Ve Sorar
Derki :
Biz Nezaman ESKİ SSCB Kurucaz.
Şeytan Cevap verir -
100 Sene Sonra.
Rusya Güle hoplaya Şeytanin Yanından Çikar.
Amerika Bukez Şeytanin yanina Gelir.
Derki :
Biz Kaç Sene daha Dünyanin Hükümdari olucaz.
Şeytan Cevap verir -
200 Sene daha
Amerika Sevini Güle hoplayagider.
Sira Türkiyeye gelmiştir. Türkiye Girer.
Ve Sorar Biz Nezaman AB ye Giricez.
Şeytan Başlar Ağlamaya
Ben Göremicem Ben Göremicem..
Misali
Zaman Yolcuğu olucakmiş.
Ben Göremicem banane