Evren holografiktir ve sadece ışığın farklı dalga boylarından oluşur. Eğer kendi dalga boyumuzu değiştirebilirsek farklı boyutlara geçebilir, farklı boyutları görebiliriz. Bu aslında aynen şuna benziyor: "Aslında bir kaşık yok".
Zaman diye kavram aslında yoktur, tüm zamanlar şu anda mevcuttur.
Büyükbaba paradokslar çok yaygın, ama bu yanılgı da olabilir. Gelecekte zaman makinesi yapıldıysa neden kimse gelmiyor? Gelmediklerini bilemeyiz, ama elbette bu ziyaretler aşırı kontrol altında tutuluyordur.
Ben ufoların başka galaksiden değil, ya gelecekten ya da dünyyadaki bir üstten geldiklerine inanıyorum, ana gemi olmadan o ufak aracın yıldızlar arası seyehat yapabileceğini düşünmüyorum. Zaten ufo hareketleri de bunu doğruluyor sanki, kısa mesafeli teleportlar gibi.