Arkadaşlar eleştrileri okudum , siteyi açan arkadaşım Kanada'da yaşayan bir Türk. Kendisi zaten yoğun olduğundan tasarımla ilgilenemedi hatta kodlarda bile güvenlik önlemi koymamıştı fakat gelen "saldırılar" (üzülerek söylüyorum bunu ) karşısında onları anca koydu. Bu site hit amaçlı reklam amaçlı değil arkadaşımın duyduğu üzüntü karşısında düşündüğü birşey.
Yorumlarda ki yazılarda bile hatalar varsa bu bizim ayıbımız ne hale gelmişiz görüyorsunuz.
Ayrıca o yöresel dildir diyen arkadaşa cevabım tabi ki şive farkı olabilir ama bu şive konuşma dilinde olur arkadaşım yazı diline dökülmez. Buna karşılık 300 küsür kişi yorum yazmış , içimizde bir duyarlılık var fakat malesef durumumuz iyi değil. Ülkemiz zor günler içerisinde , bu sitedeki çoğu arkadaş ben "gugıl"dan nasıl para kazanırım diye düşünebilir belki ama Türkçemiz gitmiş durumda , ben dikkat ediyor muyum , hayır etmiyorum.
Ama bir yerlerden başlamak lazım. Eleştirilerinizi arkadaşıma ileteceğim o da vakti oldukça okuyacaktır belki...