Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEŞİKTAŞ çok güzel yere düştü FB için aynısı söylenemez...
Beşiktaş'ın gruptan 2. olarak çıkması zor bence.
FenerBahçe ise 1. olarak bile çıkabilir.
Bence FenerBahçe'nin grubu daha kolay..
Her iki takıma da başarılar..