turkishinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettiğimden soruyorum 450 Ytl fazla değilmi? Emein karşılığı olmaz buna diyeceğim yok ama yani 450 Ytl'si olna Awbs falan kullanmaz mı?
(merak ettim )
açıkcası bende merak ettim tasarımı sattığım kişi bu forumdan olursa yorum yazmasını istiyeceğim niye aldın diye

TheKanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas Demoları Kaldır ctrl+u emeğini çalabilir
bu hali zaten demo iç sayfalar olmadan bi işe yaramaz. Zaten satın alan kişinin belirttiği şekilde baştan sona editlenicektir